⏰ Nu 15% vroegboekkorting op een verblijf in 2025!
20240808 104558 The Arrows Vakantiepark Luttenberg MH 56322 CR3

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over uw verblijf, uw boeking of over het park? Op deze pagina proberen wij al uw vragen te beantwoorden. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust alsnog contact met ons op.

Over het park

Kan ik mijn elektrische auto opladen?

Op het grote parkeerterrein tegenover de receptie - naast het transformatorhuisje - zijn speciaal voor uw elektrische auto twee parkeerplaatsen ingericht. Tegen betaling kunt u van de elektrische laadpalen gebruik maken. Het is niet toegestaan om uw auto op te laden bij uw accommodatie/kampeerplaats. Wilt u zo snel mogelijk na het afronden van het opladen van uw auto plaats maken voor een eventuele andere, nog op te laden elektrische auto? Alvast bedankt!
 

Is het park rolstoelvriendelijk?

Wij hebben ons best gedaan om het vakantiepark zo rolstoelvriendelijk mogelijk te maken. De meeste faciliteiten zijn gelijkvloers of via een helling te betreden. Daarnaast hebben wij in het toiletgebouw nummer 14 (op de plattegrond) sanitair geschikt voor minder validen. Helaas zijn onze accommodaties niet geschikt voor mindervaliden en/of op een rolstoel ingericht.

Mag ik mijn auto bij mijn verblijfsplaats parkeren?

U mag uw auto niet overal parkeren. Uw auto mag niet op het autovrije veld (K-veld) komen, en u mag ook geen auto bij een comfortplaats met privésanitair, safaritent en/of de bergalows 329 t/m 340 parkeren.

Denkt u ook aan onze maximale snelheid op het park? De maximum toegestane snelheid op het park is 5 kilometer per uur. Voor de veiligheid van de kinderen vragen wij u stapvoets te rijden. 

Waar kan ik mijn afval deponeren?

Op ons vakantiepark treft u vooraan, naast de fietsverhuur, een milieustraat. Hier kunt u uw huisvuil in vuilniszakken in de daarvoor bestemde container deponeren. Glas, plastic en papier wordt gescheiden van het overige huisvuil.

Grofvuil, zoals grondzeil, kleden en tuinstoelen, mag niet in de containers worden achtergelaten. U dient dit afval zelf mee te nemen.

Uw lege batterijen kunt u in de receptie achterlaten. 

Waar kan ik de openingstijden van het park vinden?

Vakantiepark de Luttenberg is een prachtig seizoenbedrijf. Dit betekent dat wij vanaf 1 april tot 1 oktober geopend zijn qua faciliteiten zoals het binnenzwembad, wellness, horeca en winkel. De actuele openingstijden vind u onder contact op deze pagina. Wijzigingen onder voorbehoud. Wilt u er zeker van zijn dat de receptie geopend is, belt u dan even?

Heeft vakantiepark de Luttenberg een brochure?

Wat leuk dat u geïnteresseerd bent in Vakantiepark de Luttenberg! U kunt de brochure digitaal doorbladeren op deze pagina. Veel leesplezier en wie weet, tot binnenkort op Vakantiepark de Luttenberg!

Mijn verblijf/ boeking

Hoelaat kan ik in- en uitchecken

Wat leuk dat u vakantie komt vieren op Vakantiepark de Luttenberg! U bent van harte welkom in uw accommodatie vanaf 15.00 uur en u kunt op uw kampeerplaats terecht vanaf 14.00 uur. Komt u wat eerder aan? Geen probleem. U kunt gerust alvast gebruik maken van onze faciliteiten, maar we kunnen u niet garanderen dat u al terecht kunt op uw kampeerplaats en/of in uw accommodatie.

Op de dag van vertrek dient u voor 10.00 uur de verhuuraccommodatie schoon, breuk- en verwijtbare schadevrij achter te laten. Wij verzoeken u uw kampeerplaats voor 12.00 uur te verlaten om zo ruimte te maken voor de gasten die later op de dag aankomen.

Ik arriveer na sluitingstijd van de receptie. Hoe kom ik bij mijn accommodatie en/of kampeerplaats?

Welkom op Vakantiepark de Luttenberg! Heeft u een goede reis gehad?

Wij begrijpen dat u na sluitingstijd van de receptie arriveert. Geen probleem! Wel vinden we het fijn als u dat van te voren even laat weten. Dat kunt u doen door ons een e-mail te sturen naar receptie@luttenberg.nl of even te bellen naar 0572 - 30 14 05. Als u uw boeking heeft betaald, dan zorgen wij dat er een envelop voor u klaar ligt met alle benodigde informatie. Let u op het eenrichtingsverkeer op ons park? Alvast bedankt en een fijn verblijf gewenst!

Ik wil mijn verblijf annuleren

Wat jammer dat u uw verblijf bij ons wilt annuleren. We raden onze gasten daarom vaak aan om vooraf een annuleringsverzekering af te sluiten.

Annuleren brengt wel kosten met zich mee. De hoogte van de annuleringskosten hangt af van de datum van annulering. Hoe dichter u bij de aankomstdatum komt, hoe hoger de kosten.

We hanteren bij annulering de RECRON-voorwaarden:
Bekijk de voorwaarden toeristische plaatsen
Bekijk de voorwaarden vakantieverblijven

Alle prijzen zijn in euro's. Prijswijzigingen en kennelijke fouten voorbehouden.

Ik wil graag de exacte locatie uitkiezen voor mijn verblijf. kan dat?

Wij begrijpen dat u graag de exacte ligging wil bepalen van uw verblijf, zodat u zeker weet dat u een accommodatie boekt die precies past bij uw wensen qua locatie. In het boekingsproces kunt u bij 'voorkeur' uw voorkeursplek kiezen. Een voorkeursplek kost € 25,00 extra voor accommodaties. Indien u het type unieke bergalow heeft gereserveerd, dan is dit nummer uiteraard wel bekent en betaald u hiervoor geen extra voorkeurskosten. Voor kamperen rekenen we € 12,50. Indien u geen voorkeursplek wenst gaat u gewoon verder naar de volgende stap en dan wordt er automatisch een nummer voor u gekozen uit binnen dezelfde verblijfscategorie. 

Moet ik zelf bedlinnen meenemen voor mijn gehuurde accommodatie?

In alle bergalows, boslodges en safaritenten is het beddengoed inbegrepen. Handdoeken dient u zelf mee te nemen of eventueel apart bij te boeken. Voor de trekkershuisjes en trekkerskeetjes  dient u zelf het beddengoed mee te nemen.

Bij een verblijf vanaf 2 weken in een Bergalow, Boslodge of Safaritent kunt u gratis uw gebruikte lakens na twee weken verwisselen voor schone lakens. Kom gerust even langs op de receptie en wij zorgen ervoor dat er nieuwe lakenpakketten bij u worden langsgebracht. 

Er wijzigt iets in mijn (persoonlijke) gegevens. Hoe pas ik dat aan?

Verandert er iets, of heeft u een typefout gemaakt in uw persoonsgegevens of in de gegevens van uw reisgezelschap? Geen probleem. In 'Mijn Luttenberg' kunt u heel eenvoudig uw contactgegevens, de gegevens van uw reisgezelschap, uw kenteken of uw inloggegevens wijzigen. Ook kunt u via Mijn Luttenberg nog extra's bij uw reservering bijboeken. Ga daarvoor in Mijn Luttenberg naar 'Mijn Verblijf' en vervolgens naar 'Extra's aanvragen'. Een fijn verblijf gewenst!

Mijn reisgezelschap wijzigt. Ik kom met meer/minder personen dan opgegeven. 

Indien uw verblijfstype het toelaat om met meer personen te komen, is het mogelijk om een extra persoon bij te boeken. Voor het wijzigen van uw reisgezelschap verzoeken wij u contact op te nemen met de receptie. U kunt ons een mail sturen naar receptie@luttenberg.nl, maar wij zijn ook telefonisch te bereiken vai 0572-301405

Hoe kan ik de beschikbaarheid van het park bekijken?

Wat leuk dat u geinteresseerd bent in een verblijf op Vakantiepark de Luttenberg! 

In het boekingsproces, via zoek & boek, krijgt u de plattegrond te zien, indien u aangeeft met voorkeur te willen reserveren. U krijgt dan rode pijltjes te zien voor de locaties die bezet zijn en de groene pijltjes wijzen op een beschikbare plaatsen. Meer informatie over een voorkeursboeking vind u bij de vraag 'Ik wil graag de exacte locatie uitkiezen voor mijn accommodatie. Kan dat?', onder het kopje 'Mijn verblijf/boeking'. Tot snel!

Betalingen

Dien ik een aanbetaling te doen voor mijn reservering?

Ja. Graag ontvangen wij binnen twee weken na het maken van uw reservering 25% van het totaal bedrag als aanbetaling. Het restant ontvangen wij graag 6 weken voor uw aankomst.

Er staat geen nummer van mijn accommodatie/kampeerplek op de factuur. Waar verblijf ik?

Het kan inderdaad kloppen dat er geen nummer op uw factuur staat. Dit komt omdat wij u bij aankomst pas een definitieve plek toewijzen. Door geen plaats te garanderen, kunnen wij de boekingen zo optimaal mogelijk indelen en kan iedereen zo goed mogelijk een vakantie voor de gewenste periode boeken. 

Wilt u wel een bepaalde plek? Dan kunt u dit aangeven in uw boeking en betaald u hier € 25,00 voorkeurskosten voor bij een accommodatie. Indien u het type unieke bergalow heeft gereserveerd, dan is dit nummer uiteraard wel bekent en betaald u hiervoor geen extra voorkeurskosten. 

Voor een kampeerplaats betaald u € 7,50. Heeft u uw boeking al gemaakt en wilt u achteraf nog een bepaalde plek reserveren voor de betreffende boeking? Neem dan gerust even contact op met de receptie (receptie@luttenberg.nl of 0572-301405) en dan zorgen wij dat u alsnog uw gewenste plek krijgt. 

Ik heb geen bevestiging ontvangen. Wat nu?

U ontvangt uw reserveringsbewijs/factuur uiterlijk 1 week na aanvraag van de reservering. Dit reserveringsbewijs is uw en ons bewijs van boeking.

Heeft u na 1 week nogsteeds geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op via de mail (receptie@luttenberg.nl) of bel ons op 0572-301405. 

Moet ik rekening houden met bijkomende kosten?

De getoonde prijs via de zoek&boek optie is inclusief reserveringskosten. Ook de toeristenbelasting staat op uw factuur en betaald u dus vooraf. Dit hoeft u dus niet onverwachts nog bij aankomst te betalen. Fijn toch?

Welke betaalmogelijkheden accepteert Vakantiepark de Luttenberg?

Bij de receptie, het winkeltje en in de horeca kunt u betalen met uw pinpas, creditcard (Visa, Euro/Mastercard), contant geld en Apple Pay.

Omgeving

Zijn er andere restaurants en/of horecagelegenheden in de buurt?

Even lekker uiteten? Groot gelijk, het is tenslotte vakantie! Kom eens een hapje eten in onze gezellige Snackplaza.

Ook eens ergens anders dan snackplaza? Dat kan. Op 5 minuten fietsafstand vind u in het dorp van Luttenberg namelijk Café de Schoenmaker en Café Spoolder. Neem ook eens een kijkje in de omliggende steden of bezoek een van de gezellig terassen in Raalte, op 25 - 30 minuten fietsafstand.

Waar kan ik uitgebreide boodschappen doen? Zijn er supermarkten in de buurt?

In de receptie vind u het winkeltje. Hier kunt u terecht voor vers gebakken broodjes en kleine vergeten boodschappen.

Voor uitgebreide boodschappen kunt u onder andere terecht bij de Coop in het dorp Luttenberg. Deze vind u op 5 minuten fietsen vanaf het vakantiepark. Verder vindt u op 20-25 minuten fietsafstand grotere supermarkten zoals de Jumbo, Albert Heijn en de Aldi in Raalte.

Extra's

Beschikt mijn kampeerplaats over een stroomaansluiting

Iedere kampeerplaats beschikt over een stroomaansluiting. Iedere kampeerplaats is inclusief gratis 10 Ampère (2.300 Watt) stroom*. De stroomkasten bij de kampeerplaatsen zitten niet op slot en zijn kindvriendelijk aangesloten. Indien u onverhoopt geen stroom heeft, kunt u in de kast kijken of er een zekering of aardlekschakelaar is uitgeschakeld. Het is aan te raden om eerst alle apparaten uit te zetten voordat u het weer inschakelt. Komt u er niet uit? Dan helpen wij u graag!

* Niet voor (voor)seizoengasten, juni -en septembermaandkampeerders

Mag ik bezoek uitnodigen om eens te komen kijken op Vakantiepark de Luttenberg?

Wat leuk dat u zo enthousiast over Vakantiepark de Luttenberg bent en dat u het park graag eens laat zien aan uw bezoek. Bezoek is toegestaan en kan zich melden bij de receptie. Dagbezoek is gratis en toegestaan tot 23.00 uur, zij kunnen helaas niet gebruik maken van de faciliteiten van het park. Blijft uw bezoek overnachten? Dan is dit mogelijk tegen betaling en dient u dit door te geven aan de receptie. Zij mogen dan ook de faciliteiten gebruiken. 

Mijn gasfles is leeg. Kan ik deze bij jullie omruilen?

Jazeker! Zolang de voorraad strekt, kunt u via de receptie diverse propaangasflessen kopen of omruilen. 

Moet ik betalen voor de sanitaire voorzieningen op het park?

Nee hoor! Douchen is gewoon gratis bij ons. Geen gedoe met muntjes wel een maximale douchetijd van 7 minuten. 

Op het park vindt u ons toiletgebouw "de Molshoop" op de plattegrond.  Dit bijzondere gebouw beschikt over eerste klas toiletten, was- en doucheruimtes, privésanitair en familiedouches. Elke douche is zeer ruim en heeft een eigen wastafel. Extra uniek is het thematische kindersanitair. Het wordt een feest voor de kinderen om onder de douche te springen en hun tanden te poetsen! Ook vindt u hier invaliden sanitair, een magnetron en tegen betaling kunt u gebruik maken van de wasmachines en een droger. 

Kinderen tot 6 jaar dienen onder begeleiding van douches en toiletten gebruik te maken. Het gebouw is niet bedoeld als speelplaats voor kinderen en is rookvrij. 

Mag mijn huisdier ook mee op vakantie?

Natuurlijk is uw hond op ons 5-sterren Vakantiepark van harte welkom om te genieten van een heerlijke vakantie! Katten zijn helaas niet toegestaan.

Per accommodatie mag u tegen betaling één hond meenemen en per kampeerplek mag u tegen betaling twee honden meenemen. In sommige accommodaties zijn echter geen huisdieren toegelaten. Deze nummers zijn aangegeven bij de accommodaties.

U kunt uw hond uitlaten buiten het park. Tussen kampeerplaats 64 en bergalow 77 is een toegang naar het bos en uiteraard kunt u ook via de hoofdingang het park verlaten. Huisdieren behoren altijd aangelijnd te zijn, ook bij de accommodatie of kampeerplaats. U kunt gebruik maken van de automaten die op het park staan met hondenpoep-zakjes. 

Kan ik wassen en drogen op de camping?

Jazeker! In ons sanitairgebouw de Molshoop staan 2 wasmachines en een droger. U kunt deze digitaal bedienen. Er zit een (gratis) centrifuge programma in de wasmachines. De handleiding hangt in de wasserette.

Wassen kost €5,50 en drogen kost €2,00. Betalen doet u ter plaatse per (contactloze) pin. 

Hoe zit het met water aan- en afvoer bij mijn kampeerplaats?

De kampeerplaatsen beschikken over een eigen waterkraan. Hiervoor heeft u een kraansleutel nodig. Deze zijn voor € 2,50 verkrijgbaar bij de receptie. Levert u de sleutel bij vertrek weer in? Dan krijgt u de € 2,50 gewoon weer terug, maar u mag hem uiteraard ook houden als aandenker of om te kunnen gebruiken op een ander park!

De kampeerplaatsen zijn voorzien van een vuilwaterafvoer. Aan de zijkant zit een verwijderbare dop waar de afvoerslang in gehangen kan worden. Helaas zit hier geen stankafsluiter tussen, dus raden wij u aan om te controleren of de bezoekers voor u de dop weer teruggeplaatst hebben. Mocht de slang kleiner zijn dan de opening, dan adviseren wij u om een doek te plaatsen in de opening rondom de slang die eventuele stank dan tegenhoudt. 

Is er een tv aansluiting bij mijn kampeerplek?

Elke kampeerplaats heeft een televisieaansluiting. We bieden digitale televisie aan (via een schotelsysteem centraal op het park), het enige wat u nodig heeft is een tv die digitale zenders kan ontvangen en een antenne (cai) kabel voor tussen de aansluiting in de kast en de televisie.
Heeft u geen CAI-kabel? Geen zorgen. Wij verkopen de kabels.

Het kan noodzakelijk zijn om uw TV opnieuw zenders te laten zoeken. Het signaal wordt alleen digitaal verzonden.

Heeft u geen digitaal signaal? Dan kunt u een omvormer aansluiten op uw televisie die digitale zenders omzet naar analoog.

Kan ik gebruik maken van internet op het park?

Jazeker! Op het park is een gratis en een betaald premium draadloos internet aanwezig. Ontvangst en snelheid kunnen variëren per plaats en omstandigheden, maar in principe kunt u overal en op elke locatie op het park gebruik maken van gratis internet. Vindt u dat niet voldoende? Dan kunt u kiezen voor het betaalde premium wifi.  

Via uw wifi-instellingen selecteert u 'Luttenberg wifi'. Er zal automatisch een website openen met een inlogscherm. Opent deze pagina niet automatisch? Vaak helpt het om uw browser (internet) te openen en een willekeurige website in uw internetbrowser te kiezen. De inlogpagina zal dan alsnog automatisch verschijnen.